Rangi D:
Fūton: Daitoppa
Shinobi wypluwa wiązkę wiatru, która po chwili przekształca się w kulę i uderza przweciwnika. Technika ma na celu odrzucenie, oraz zadanie lekkich obrażeń przeciwnikowi.
Fūton: Hanachiri Mai
Tworzymy wietrzny wir, który po prostu porywa przeciwnika. Technika jest efektywniejsza, jeśli przeciwnik porwany techniką uderzy o coś twardego (Np. Skały).
Fūton: Kaiten Shuriken
Do danej broni wkładamy chakrę wiatru, co wprawia ją w wirowanie, a to pozwala na dodatkowe obrażenia.
Fūton: Reppūshō
Bardzo prosta technika, która powoduje, że ninja wytwarza malutką wiązkę wiatru, która może pociąć przeciwnika. Można jej użyć jako zwiększenia mocy broni miotanych.
Rangi C:
Fūsajin no Jutsu
Ninja tworzy silną wiązkę wiatru, która zdolna jest nawet do scięcia drzewa.
Fūton: Mugen Sajin Daitoppa
Dość silna technika, shinobi wypluwa wielką ilość wiatru, który uderza w przeciwnika z ogromną prędkością, odrzucając go. Przeciwnik odrzucony z tak dużą prędkością, po uderzeniu w twardszy przedmiot doznaje bardzo dużych obrażeń.
Fūton: Shinkū Renpa
Ninja wydmuchuje kilka silnych fal powietrza, które moga narobić wrogowi niezłych obrażeń. Fale takie są dość szybkie.
Fūton: Suiran Reppū
Prosta technika, które pozwala na napełnienie broni chakrą wiatru i manipulowania nią na odległość.
Hien
Ninja napełnia broń chakrą wiatru, przez co zadaje ona większe obrażenia, a także ataki mają większy zasięg, przez co pzmylony przeciwnik może zrobić zbyt mały unik oberwać.
Rangi B:
Daikamaitachi no Jutsu
Za pomocą wachlarza tworzymy silny wiatr, który z łatwością odbija dźwięk i sieka drzewa.
Wymaga wachlarza
Fūton Jūha Shō
Wystrzeliwujemy wiązkę chakry, która jest naładowana chakrą wiatru., Taka wiązka potnie wszystko, co stanie jej na drodze.
Fūton: Renkūdan
Plujemy wielkimi kulami sprężonego powietrza i chakry. Kule takie mogą nieźle uszkodzić przeciwników, a słabszym mogą nawet zadać rany śmiertelne!
Fūton: Shinkūgyoku
Ninja wydmuchuje z ust kilka małych kulek wiatru, które poprzez swoje właściowości, mogą przebić ciało wroga.
Rangi A:
Fūton Jūha Reppū Shō
Tworzymy demonią łapę z chakry i ładujemy do niej chakrę wiatru. Taka łapa jest idealna do ataku, jak i do obrony!
Fūton: Rasengan
Rasengan wzmocniony chakrą wiatru, obrażenia otrzymane od niego są kilkukrotnie silniejsze. Z łatwością zabije słabszych przeciwników.
Wymaga rasengana
Fūton: Shinkū Taigyoku
Shinobi wydmuchuje z ust wielką, zabójczą kulę wiatru. Kiedy kula uderzy w cel, wybucha, co najczęściej kończy się śmiercią słabszych przeciwników.
Fūton: Shinkūha
Shinobi wypuszcza z ust wielką falę wiatru, która tnie wszystkich przeciwników naokoło. Cięcia są tak silne, że z łatwością uśmiercą nie jednego przeciwnika.
Kaze no Yaiba
Shinobi po prostu macha palcem, a obok przeciwnika pojawia się niesamowicie ostra fala wiatru, która wygląda jak ostrze. Kiedy fala taka potnie przeciwnika, pozostawi bardzo poważne rany. Przed techniką praktycznie nie można uciec.
Rangi S:
Fūton: Atsugai
Ninja tworzy ogromne, jaskrawe tornado, które rozrywa wroga na kawałeczki, oraz doszczętnie niszczy krajobraz.
Fūton: Rasenshuriken
Tworzymy rasengana, który wygląda jak biały shuriken. Rasengan taki jest oczywiście naładowany chakrą wiatru. Kiedy dopadnie przeciwnika, nie ma on szans na przeżycie.
Fūton: Tatsu no Ōshigoto
Za pomocą wachlarza, ninja wprowadza przeciwnika w ogromne tornado z piorunami. Trafiony przeciwnik ma znikome szanse na przeżycie, ponieważ jest rozcinany przez wiatr i rażony przez błyskawice.
Wymaga wachlarza
Offline