Kaoru - 2010-11-13 17:32:19

Oto opis funkcji poszczególnych statystyk:

Siła: Ten atrybut decyduje o sile fizycznej, jak i duchowej naszej postaci. Im więcej sił tym silniejsze ciosy i lepiej wykonane techniki.
Wytrzymałość: Czyli ile nasza postać może znieść, im więcej w wytrzymałości, tym więcej ataków wytrzyma nasza postać.
Szybkość: Jak szybko nasza postać biega, jak szybkie są jej ciosy, oraz jak szybko składa pieczęcie.
Skoczność: Im większa skoczność, tym więcej uników się powiedzie, a nasze techniki i ciosy będą celniejsze.

Każdy atrybut podany jest w skali 1/10. Jeśli któryś z atrybutów wykroczy ponad 10 (Poziom ludzki), ten atrybut stanie się nadludzki. Np:

Siła: 12/10 (Ciosy takiego wojownika są niesamowicie silne, zwykłe uderzenie potrafi zniszczyć ścianę)
Wytrzymałość: 13/10 (Wojownik taki jest niezwykle wytrzymały. Zwykłe ciosy nie będą przynosiły żadnych skutków, oprze się on nie jednemu jutsu)
Szybkość: 12/10 (Kiedy taki ninja biegnie, wygląda jakby się teleportował. Jego uderzenia nie są do końca widzialne.)
Skoczność: 13/10 (Shinobi ten, potrafi wykonać unik przed niemal każdym atakiem, a do tego jego ciosy są niezwykle precyzyjne)

www.otoja.pun.pl www.bangbangbang.pun.pl www.fuzjaot.pun.pl www.fr1012.pun.pl www.soulsocietylife.pun.pl